Makuuhuoneen uusi ilme

Olen malttamattomana odottanut, että pääsen kirjoittamaan makuuhuoneemme uudesta ilmeestä. =)
Olen tehnyt jo aiemmin pienen postauksen makuuhuoneestamme ja kerroinkin, että venytin tuota postausta koska makuuhuone on tuntunut keskeneräiseltä, ei ollenkaan oman näköiseltä.
Rakennusvaiheessa haaveilin mustasta tehosteseinästä mutta päädyin tummaan sävyyn joka näyttikin seinällä sitten aivan ruskealta.

 Pitkään pohdin seinän maalaamista kunnes tässä vähän aikaa sitten löysin tapetin joka herätti mielenkiintoni. Tapetti on Eco Black & White malliston Brick 6070. Tällä tapetilla totisesti saatiin makuuhuoneemme ilmeeseen toivottua muutosta ja ai että minä tykkään siitä !!! Niin myös mieheni vaikka olin täysin varma siitä että hän inhoaisi sitä :D Hyvä näin.

Nyt sitten kuvia muutoksesta! Tässä ensin kuvia ennen muutosta.









Ja tässä muutoksen jälkeen!





















Tapetin vaihdon yhteydessä vaihtui myös valaisin sekä matto joka oli ihana löytö Anttilan konkurssimyynnistä. Ostin myös tauluhyllyn johon voi helposti vaihdella mieleisiään tauluja, maalauksia tms. Ei tarvitse porailla uusia reikiä vähän väliä ;)

Olen enemmän kuin tyytyväinen muutokseen! Vihdoin huone tuntuu omalta :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lastenhuonetta

DIY juttuja ja kauniita maisemia

Muutoksen tuulia