Joillekin rumilus, minulle kaunistus :)

Olen todellinen tumpelo kukkien kanssa ja siksipä meillä ei niitä kotona koskaan ole oikein ollutkaan.
Ainoat kukat jotka ovat kestäneet ovat amppelikukat joita olen yleensä kesällä ostanut.
Vuosia sitten minulla oli kaktus jonka senkin sain hengiltä, luultavasti liialla kastelulla.
Niin tai näin, nyt on tapahtunut ihme :D

Olen useammissa blogeissa nähnyt kummituspuun johon ihastuin täysin mutta harmikseni sitä ei tähän vuoden aikaan saanut mistään.
 Jossain törmäsin kuitenkin toiseen yhtä silmiä hivelevään kukkaan nimittäin hopealankaan.

Muutama viikonloppu takaperin olin ostamasssa ukkini syntymäpäivän kunniaksi kukkakimppua, ja samalla kysäisin josko heillä olisi hopealankaa. Sieltähän se sitten löytyi. Kaunis,kaunis Calocephalus Brownii!!
 Ihana sisustuselementti, vaikkakin käsittääkseni ulos tarkoitettu. Mutta mikä parasta se on vieläkin hengissä :D








Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Lastenhuonetta

DIY juttuja ja kauniita maisemia

Muutoksen tuulia